Hulp in je huishouden met dienstencheques
Onze huishoudhulpen werken binnen het systeem van dienstencheques. Je schakelt hen dus financieel voordelig in voor hulp in het huishouden. Samen vormen we een gedreven team van enthousiaste medewerkers. We investeren veel in begeleiding en opleiding.
Waarom Arbeidskansen inschakelen
voor hulp in je huishouden?
- Je kiest voor een betrouwbaar kantoor met een jarenlange ervaring en veel tevreden klanten.
- We gaan voor een open communicatie en duidelijke afspraken. Je kunt met al je vragen terecht bij één contactpersoon.
- Je kunt rekenen op een goed opgeleide huishoudhulp die begeleiding krijgt bij de opstart en eventuele uitdagingen. We zijn er voor onze mensen, zodat zij er kunnen zijn voor jou.
- We zorgen voor een nauwgezette opvolging en doen ons uiterste best om continuïteit te bieden. Dankzij een team van meer dan 200 huishoudhulpen kunnen we bij ziekte of verlof meestal vervanging bieden.
- Door je keuze voor Arbeidskansen lever je een bijdrage aan een waardevol sociaal-inclusief verhaal.
Goed om te weten: bij Arbeidskansen kun je ook terecht voor perfect gestreken kleding. Ontdek onze professionele strijkateliers.
Meer weten of huishoudhulp aanvragen?
- Voor Alken en omgeving: neem contact op met Soraya Bonné: soraya.bonne@arbeidskansen.be of 0474 42 87 81.
- Voor Bilzen en omgeving: neem contact op met Teresa Olivieri:
teresa.olivieri@arbeidskansen.be of 0472 02 17 02.
- Voor Bocholt en omgeving: neem contact op met Patricia Laeremans:
patricia.laeremans@arbeidskansen.be of 0478 04 41 41.
- Voor Maaseik en omgeving: neem contact op met Annika Cuppens:
annika.cuppens@arbeidskansen.be of 0498 41 43 02