Bij Arbeidskansen vzw begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Voor onze groendienst in As zijn we op zoek naar een assistent-coördinator. Kun jij positief leidinggeven, het beste in mensen naar boven brengen en vanuit een ondernemende mindset een afdeling helpen runnen? Ontdek dan deze veelzijdige job waarin je het verschil kunt maken voor onze medewerkers en draag bij aan de waardevolle missie van onze organisatie.
Wat houdt de job in?
- Je waakt mee over de kwaliteitsvolle operationele werking van de groendienst. Onze werkzaamheden? Zeer gevarieerd! Van onderhoud van openbare parken, wegbermen, rotondes en begraafplaatsen tot onkruidbestrijding en zwerfvuil opruimen. Onze groenteams – die altijd bestaan uit één begeleider en drie of vier doelgroepmedewerkers – gaan zowel aan de slag voor steden en gemeenten als voor bedrijven en particulieren.
- Je stuurt een team van begeleiders mee aan en begeleidt hen in de uitdagingen waar ze tegenaan lopen, zowel in de werkzaamheden voor opdrachtgevers als in de omgang met hun team van doelgroepmedewerkers.
- Je onderhoudt de contacten met onze opdrachtgevers en bouwt gericht een netwerk uit, waarbij je je ogen open houdt voor nieuwe opdrachten en markten.
- Je staat mee in voor de werkplanning, maakt offertes en facturen, doet aan nacalculaties en bewaakt de begroting van je afdeling.
- Je trekt er regelmatig mee op uit, zodat je de begeleiders kunt ondersteunen in hun werk en de affiniteit behoudt met de werkzaamheden bij de verschillende opdrachtgevers.
- Je werkt oplossingsgericht samen met het operationele team, de ondersteunende diensten en je collega’s van andere afdelingen.
Wat zijn jouw competenties?
- Je hebt minimaal drie jaar ervaring in een coördinerende functie. Ervaring in het werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt is een pluspunt.
- Je hebt een hart voor de sociale economie en staat honderd procent achter onze missie, visie en kernwaarden.
- Je slaagt erin om een aangenaam werkklimaat te creëren en je hebt dankzij je empathische vermogen oog voor het welzijn van iedereen in je team.
- Je kunt positief leidinggeven, mensen inzetten op hun talenten en tegelijk rekening houden met uitdagingen.
- Je beschikt over een (basis)kennis op het vlak van groenbeheer.
- Je ziet geen problemen maar oplossingen en bent een krak in organiseren, plannen en je administratie op orde houden.
- Je hebt sterke mondelinge, schriftelijke en digitale vaardigheden.
- Je bent ondernemend en wil samen met ons opportuniteiten benutten om onze organisatie verder te laten groeien.
- Je hebt de ambitie om door te groeien tot coördinator van een afdeling binnen Arbeidskansen.
Waarom kies je voor een job bij Arbeidskansen?
- Je zet je in voor een sociaal-inclusieve onderneming met een warme missie en komt terecht in een tof team.
- Je gaat voor een gevarieerde job met veel verantwoordelijkheid en uitdagingen.
- Je kunt groeien in je job, want we bieden veel opleidingsmogelijkheden.
- Je krijgt een voltijds bediendencontract van 39 uur per week, voor onbepaalde duur.
- Je hebt aantrekkelijke werkuren. Van maandag tot en met donderdag werk je van 7.30 tot 16 uur. Op vrijdag eindigt je werkdag om 15 uur. Als assistent-coördinator van de afdeling vragen we uiteraard wel wat flexibiliteit van jou.
- Je krijgt bovenop je verlofdagen zes ADV-dagen én leeftijdsdagen vanaf 35 jaar.
- Je krijgt een verloning volgens PC327, een laptop, een gsm en een groepsverzekering.
Meer weten? Mail naar vacatures@arbeidskansen.be of bel naar 089 56 85 65. Onze HR-manager Ruth Moeyersons geeft jou graag bijkomende informatie.
Solliciteren? Stuur je cv en motivatie voor 15 mei 2025 via e-mail naar vacatures@arbeidskansen.be.
Na een eerste selectie op basis van cv en motivatie nodigen we kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. Bij een positieve evaluatie volgt er een tweede gesprek.