Bij Arbeidskansen vzw begeleiden, motiveren en ondersteunen we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om te werken, leren en groeien. Onze organisatie bestaat uit meerdere verenigingen die elke dag opnieuw samen hun schouders onder deze missie zetten. Voor onze overkoepelende financiële dienst zoeken we een medewerker met de interesse en ambitie om op korte termijn door te groeien.
Wat houdt de job in?
- Je ondersteunt het financiële team bij de voorbereiding van de fusies van een aantal van onze verenigingen tegen het einde van 2024.
- Je denkt mee én werkt mee aan de ontwikkeling van een uniform boekhoudsysteem voor de verschillende verenigingen.
- Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer. Je volgt betalingen op en stuurt herinneringen en aanmaningen uit.
- Je rapporteert aan de financieel manager.
Jouw profiel?
- Je hebt minstens een bachelordiploma Accountancy of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Kennis van Adsolut (Wolters Kluwer) is een must.
- Je bent sterk in MS Excel (pivottabellen, zoekfuncties …).
- Je bent een goede communicator, zowel mondeling als schriftelijk.
- Digitalisering is voor jou een sleutelwoord.
- Je voelt onze missie en kernwaarden nu al perfect aan en wordt er één mee vanaf je eerste werkdag.
- Deadlines schrikken je niet af (zie puntje één bij de jobinhoud 😉) en je blijft de puntjes op de i zetten, ook als de druk wat hoger ligt.
Waarom kies je voor een job bij Arbeidskansen vzw?
- Je krijgt een voltijds contract.
- Je ontvangt een competitief brutoloon en een groepsverzekering. We vullen je verlof aan met leeftijdsdagen (vanaf 35 jaar).
- Je leert voortdurend bij dankzij coaching en opleiding, zowel op de werkvloer als extern. Bij een positieve evaluatie op korte termijn zijn er doorgroeimogelijkheden tot financieel manager.
- Je zet je in voor een sociaal-inclusieve onderneming met een warme missie.
Klaar om te springen?
We kijken ernaar uit om kennis te maken!
Stuur je cv en motivatie via e-mail naar vacatures@arbeidskansen.be of bel naar 089 56 85 65.